Monday 9 April 2012

terharu biler my "baby" tulis cmnyh dkt blog dy :')



2 minggu dekat Form 6 . aku sorang diri . Umi keluar pergi UiTM . tinggal aku sorang diri . mula-mula jangkal jugak lahh sebab kene carik kawan baru . mulut nie nak lahh ringankan sikit , hmmm . aku duduk depan dengan budak-budak nie . subjek PP 1 (Pengajian Perniagaan 1) cikgu bagi group untuk buat presentation . masa tuh dalam hati aku “berserah jelaa Miza” -.- . lastly aku dapat group dengan Ameeza Zuliana (mummy) and Natasya Najla (anje) ehh ! budak lawa tuh lahh :D mummy and anje start kenalkan diri dekat aku and aku pun start kenalkan diri dekat dorang . so dari situ aku kenal mummy and anje J

Besok tuh , mummy and anje ajak aku rehat sekali . segan tuh memang lah segan but sampai bila aku nak sorang diri . huishh ! boleh MATI ouhh ! ok aku pun join J lepak-lepak dengan diorang . boleh tahan jugak gile diorang nie hahaha . selamber jeh buat ape diorang suke tanpa malu :D start tuh aku mule rapat dengan mummy and anje . ape taknye kitaorang sama-sama budak Sejarah hahaha. Lagi lahh :D jumaat tuh kitaorang ‘stayback’ dekat surau sebab nak buat PP 1 tuhh . baru aku kenal mummy and anje dalam-dalam . mummy baik . dulu ntah kenapa aku tak suke dia . yelaaa ingat dia nie kerek tapi SALAH ! dia BAIK sangat-sangat-sangat . biase lahh mule-mule tak kenal macam-macam kita kutuk orang tak kenal kann ? err , SORRY mummy >.<
Hari demi hari aku memang rapat gile dengan mummy and anje . tengok lahh aku panggil dia pun mummy and anje pulak sometimes anje sometimes alang . diorang pulak panggil aku ‘baby’ hahaha. Habes satu kelas ikut panggil baby tapi aku tak kesahJ start tulaa adenya adek , sis , along , angah sebab kitaorang tak macam member but family . SUMPAH tak penah menyesal kenal diorang semua termasuk along , angah , sis , Atiq and Assy :D

Sekolah kitaorang ade buat pertandingan bowling . mummy ajak aku join . aku , adek , anje and mummy group same . mule-mule tak nak main , yelaa orang tak pandai main confirm masuk longkang hehehe . tapi mummy pujuk-pujuk aku ponn OK jelaa :D . alaa main just for fun ;) main bowling tuh memang kelakar habis lahh . bola aku boleh terCAMPAK ke belakang HAHAHA . habis semua gelakkan aku hahaha . habis bowling , lepak tunggu bas tangkap-tangkap lahh gambar :D and situ jugak lahh aku rapat dengan budak manis niee , Daeng Tykka <3

Isnin tuh , masak chicken chop huhuhu . best giler ! semua budak baik laki , baik perempuan tolong masak . ishh , memang tak sangka diorang nie macam nie . sampai nak tolong bagai . ishh , memang baik lahh :D

Then hari last aku dengan mummy :’( dia keluar dari Form 6 and sambung belajar dekat Pusrawi ikut Mubin :’( how dare you mummy :’( memang tak boleh terima time tuhh . seminggu tuh aku memang sedih gile-gile-gile ! and seminggu tuh jugak lahh aku banyak spent time dengan dia . seriously sedih ! :’( mummy bawak kek bagi satu kelas makan . even kek tuh kecik tapi semua orang dapat rase sorang sikit :’( aku perhatikan mummy . lepas dia potong kek tuh dia terus keluar . dia menangis :’( . hati aku time tuh dah laju mengalir air mata :’( . MUMMY :’( mase balik aku sempat bagi fail biru penuh sign semua budak lower 6 :’( and aku pulak bagi dia earing and card . dia terharu and dia peluk aku kuat sangat . mummy I MISS YOU :’(


aq jupe statement dkt blog amiza anuar * Here Is What Miza Said *
sumpah terharuuuu :')

No comments:

Post a Comment