Monday 25 June 2012

ketawa dan senyuman si gadis93 boleh menyembunyikan air mata dan kesedihann

owhh , my tearr , dun release ryte now okee !!! JEALOUS adalah point dy skunnx .. WHY ??? 


hmmm , xbole citerr kt cnyhh . yg penting aq xna berkongsi kasih sayanggg dgn org len !!! :'(
jgn ungkapkan kate2 syg dan kasih kaw klaw kaw bersayang dan berkasih dgn org laen 
jgn ungkapkan kate2 rindu sedangkan hati kaw rindu org laen .
jgn ckp yg kaw perlukan aku sedangkan jiwa dan hati kaw , kaw perlukan org laen .
Tolong jangan bagi hati awak untuk saya kalau hati awak masih mencitai dia..
Tolong jangan katakan ''i love u'' kalau hati awak masih menyayangi 
Tolong jangan katakan rindu kalau hati awak masih merindukan kehadiran dia..
Dan lupakanlah saya kalau hati awak masih ingin bersama dia.
Kerana hati awak untuk dia, bukan untuk saya 

cukup aq sekadar kawan utk kaw shje sbb kaw hak org laen dan aq hak org laen ..ape perasaan gf awak biler dy tahu awak begini ??
saye mmpu tersenyum biler tgox awak bhgie dan saye harap awak juga mmpu tersenyum melihat saya bhgie bersame bf sayee :)
saye ketawe dan senyum adalah utk menyorokkan air mate saye shj .. :)
*saye da ad boyfiee , maaf xbole curang !! hahaa :')

No comments:

Post a Comment