Friday 14 September 2012

biler dy lafazkan kate2 semangat untuk dr dy ..



    • *********** 


      minggu depan saya nak culik adik'2 awak p makan cleapot .. Awak tak balik ke ?
      • Ameeza Zuliana Zulkifli
        awak da ckp ker nan parents saye awak na culik adik2 saye ??
        blik myb .. nape ?? awak na culik sye jgax kerr ?? ahahaha
        • ***********
          Hahahaha nti saya dtg siap bagi tahu lagi parents awak yg saya nak culik dorang .. Hahaha
          • Ameeza Zuliana Zulkifli
            tex awal2 dlu larr terr . tkott doang na kua plaxx ..
        • ***********
          Kalau dorang kuar tape .. Kite kuar dua Hahaha achaner grin
          • ***********
            Senyum je Hahaha tak ikhlas letew grin
            • Ameeza Zuliana Zulkifli
              terkezutttt jerr actlyy . sbb cm xpercaye awak na kua lg nan sayee ..
              • ***********
                Mesti saya nak kuar ngan awak lagi .. wink kene percaya bende tu ..

                • ameeza zuliana
                  saye sedih biler bce status awak . harap awak ikhlas lepaskan saye cry
                  okee .. !! grin
                  • **********
                    Awak jangan risau . Saya dah boleh Terima keadaan .. Maybe bifo ni saya tak berapa nak take sryes ttg diri saya .. Sebab tu saya selalu keterlaluan . Tapi skang alhamdulillah saya dah bekerja dah bergaul dengan orang ramai saya take it easy bout situation wink harap awak selalu bahagia disisi orang tersyg k . Saya tade dendam ape'2 dekat awak :') ape yg berlaku semua dah tertulis . Saya minta maaf atas kesalahan saya . Saya Terima awak sebagai sahabat saya smile

                    • errrr , nnt larhh . msih trlalu awal . utk suke2 bole lahh . hehehe smile
                      • *********
                        Hmm sama la dengan saya . Wakto skang tak penting untuk menyukai seorang wanita, hanya yg ada ibu , AYAH and adik'2 saya wink itu dah buat saya bahagia. If awak ada story nak dikongsi kan jangan segan telifon saya okay .
                        • Today
                        • Ameeza Zuliana Zulkifli
                          oke bebeh . ins'allah . saye doakan kbhgiaan awak jgax .. !
                    aq rse lege , lepas pemergian aq dlm hidop dy , dy da bole berubahh . alhamdulillah .. aq sgt bangge tgok perubahan dy . da nmpk sedikit kematangan dy ,selevel dgn umur dy .. harap dy dpt buktikan lebih lg kemampuan dy .. aq tahu dy mampu buat dr dlu , tp myb ad faktor2 laen yg buat dy melengah2kan mase utk btolkan mse dpn dy . tp skunx , dy msih mncubee . aq akan support n doa kan utk kaw . :)
                    ‎(\__/)
                    (♥‿♥)
                    (“)_(“)

                    No comments:

                    Post a Comment